środa, 9 maja 2012

kura z fetą

Ostatnio w mojej kuchni ciągle przewija się ser feta, podczas majówki do grilla robiłam zazwyczaj sałatę z warzywami, sosem i właśnie fetą a dziś wymyśliłam świetną, szybką i łatwą propozycję na obiad z fetą w tle.


Pierś z kurczaka z fetą i pomidorami

-pierś z kurczaka
-ser feta
-pomidor
-jajko
-bułka tarta
-pieprz, sól, papryka słodka i ostra
*u mnie połówka zwykłej podwójnej piersi z kurczaka i wyszły 2 szt.

Pierś z kurczaka rozbijamy jak zwykłe schabowe, fetę kroimy w niezbyt cienkie plastry i układamy na kurczaku, na to kładziemy cząstkę pomidora i zawijamy, można spiąć wykałaczką. Takie zawiniątko maczamy w przygotowanym jajku z przyprawami a następnie w bułce tartej, tak jak to robi się z kotletami schabowymi. Można do środa dodać przypraw, jednak dobrze przyprawione jajko załatwi sprawę. Smażymy na rozgrzanym oleju na niezbyt dużym ogniu. Podawać można z czym kto lubi, u mnie akurat makaron penne i mizeria ze szczypiorkiem.

Smacznego!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz